Facebook og Instagram Ads

Annoncerne giver dig mulighed for at øge kundefladen, da platformene er oplagte til at fortælle om dine ydelser eller produkter på en uforpligtende og inspirerende måde.

Social annoncering…

• er oplagt til branding og øget kendskab til virksomheden

• kan lede brugerne direkte til websitet via et link

• kan generere flere følgere til firmaprofilerne, hvilket giver din virksomhed et større netværk og berøringsflade

• giver mulighed for at følge op på med remarketing annoncer til dine eksisterende kunder, der allerede har vist interesse for din virksomhed

Målretning

Annonceringen kan målrettes meget præcist og til helt specifikke persontyper alt afhængig af, hvem du ønsker at henvende dig til.

Bred annoncering – baseret på geografi, alder, køn, interesser og lignende
Kopimålgruppe – målrettet personer, der ligner den primære målgruppe fra hjemmesiden
Remarketing – målrettet folk, der har besøgt hjemmesiden inden for fx 7, 30 og 180 dage og derfor er længere i beslutnings-/købsprocessen

Platforme

Annoncerne vises både på PC og mobil med placeringer på:

  • Facebook
  • Instagram
  • Messenger

Annoncetyper og formater

Standard annoncer – opsætning med billede og tekst
Slideshow annoncer er en måde at skabe interesse og opmærksomhed omkring virksomheden til forholdsvis lave omkostninger, da der benyttes eksisterende og arkivbilleder
Videoannoncer – mobilvenlige i afkortet længde for at sikre, at hele budskabet når ud
Roterende annoncer – mulighed for at indsætte flere forskellige billeder og links i samme annonce, hvilket giver
mulighed for at præsentere flere produkter eller ydelser i samme annonce